WTM: Η Ελλάδα best-seller προορισμός για το 2019 στην Ευρώπη

Pluralism / Νοε 06, 2018
Την αρχή της νέας τουριστικής περιόδου για τον ελληνικό τουρισμό σηματοδοτεί η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού World Travel Market που πραγματοποιείται κάθε χρόνο το Νοέμβριο στο Λονδίνο με τη συμμετοχή περισσότερων από 50.000 επαγγελματιών της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.
 
H δυναμική της ζήτησης που κατέγραψαν φέτος οι ελληνικοί προορισμοί θα συνεχιστεί και το 2019, όπως δείχνουν τα πρώτα μηνύματα από τη World Travel Market. Οι εκτιμήσεις των επαγγελματιών του κλάδου είναι ενθαρρυντικές και όπως όλα δείχνουν οι πωλήσεις τουριστικών πακέτων από τους tour operators του εξωτερικού θα διατηρήσουν την ανοδική τους πορεία και οι αφίξεις ξένων τουριστών θα ξεπεράσουν την ερχόμενη χρονιά τα 35 εκατομμύρια επισκέπτες!
 
Σημειώνεται, πως σημαντικός παράγοντας για αυτήν την εξέλιξη αποτελεί η διεύρυνση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων των μεγάλων τουριστικών οργανισμών, με την προσθήκη περισσότερων διαθέσιμων κλινών σε περισσότερους προορισμούς, όσο και η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων από βασικές αγορές της Ευρώπης (κυρίως από Γερμανία, Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία και σκανδιναβικές χώρες).
 
Στο σύνολό τους tour operators, όπως οι (TUI, Thomas Cook, JET2 κ.ά) έχουν ανακοινώσει πως θα ενισχύσουν την προσφορά τους για την Ελλάδα τουλάχιστον κατά 10% κατόπιν των νέων κεντρικών συμφωνίων τους με το Υπουργείο Τουρισμού. Οι προοπτικές για τη συνέχιση των ρεκόρ στον τουρισμό είναι ευοίωνες, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου.
 
Μάλιστα, στο Υπουργείο Τουρισμού εκτιμούν ότι η τουριστική ανάκαμψη σε Τουρκία και Αίγυπτο θα συμπαρασύρει ακόμη ψηλότερες τις αφίξεις ξένων επισκεπτών. Ακριβώς όπως έγινε και το 2018, όπου ενώ οι χώρες τις Ανατ.Μεσογείου ανέκαμψαν τουριστικά, η Ελλάδα όχι μόνο δεν είδε κάποια μείωση, αλλά είχε την καλύτερη τουριστικά της χρονιάς με τις αφίξεις να ξεπερνούν τα 32,5 εκατ. επισκέπτες τα και 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα σε σχέση με το 2017.
 
 
Η ελληνική παρουσία στην World Travel Market του Λονδίνου ήταν πιο επιτυχημένη από κάθε άλλη φορά, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται σε best-seller προορισμό του 2018 για την Ευρώπη, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
 
Ο ΕΟΤ συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά σύσσωμος παρουσία της Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, στοχεύοντας στην προώθηση της Ελλάδας ως προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο.
 
Εύστοχη επιλογή της συγγραφέως Victoria Hislop και η μοναδική εμφάνισή της στην press conference της Ελλάδας, τράβηξε το ενδιαφέρον των Βρετανικών media. Ενώ, οι ηγετικές εμφανίσεις της Έλεναq Κουντουρά με τρεις ομιλίες της σε διεθνή συνέδρια για τον τουρισμό και ζωντανά στο μεγαλύτερο ειδησεογραφικό δίκτυο του πλανήτη, στο CNN, στη δημοφιλή εκπομπή του Richard Quest, «σήκωσαν» ακόμη μεγαλύτερο θόρυβο γύρω από το brand name Ελλάδα, διευκολύνοντας τη σύναψη επιτυχέστερων συμφωνιών.
 
 
 
Ακολούθησε το pluralism.gr στο Instagram για αποκλειστικό περιεχόμενο!